good night sweet heart

bus med fisungen.
t-sluta jag kissar på mig
j-har du kissat på dig???
t-mm, men bara en liten skvätt. kom bara lite..
så jävla söt :)


Skoldagen var extremt lång och alldeles för jobbig.. jag tog en jävla buss till pappa sen och chillade lite där, promenerade så gott jag kunde. sen bjöds det på teater. den var bra, jag gillade den :) Det är mysigt att gå på teater, funderar på att gå på den igen faktiskt. nu sitter jag här och känner mig helt seg, dunder huvudvärk och ja det är väl säkert min tur att bli sjuk också. men det hoppas vi inte nu när det blir helg imorgon! tror jag ska sätta på en film, poppa lite popcorn och mysa, det får bli kvällens medicin.


Kommentarer
Postat av: ida

du är alldeles för snygg alltså... -.-

2009-09-04 @ 14:05:13
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Elin

såå fin.. :)

2009-09-04 @ 19:37:09
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0