always in my heaaaaaaaart

söndag blev ganska chill, spelade en mindre bra match, gjorde illa mitt knä lite smått bara som tur va. umgicks med erica länge, vi fixade och trixade med hennes hår och pluggade?! japp det gjorde vi :) Sen kom min mysis och sov här, alltid lika trevligt :)

idag har varit en halvjobbig dag faktiskt, alldeles för långa raster, smärta och brist på ork! omogna jävlar har vi å fått bekfäftat att det finns, visst erica? jag skulle ridit billy idag, men kände mig inte så hel så blev soffpotatis en stund. ska plugga lite italienska idag, inte lite heller!

i övrigt är jag jätte sugen på att pierca tungan och göra mig en liten tatuering, men vi får se :)

Kommentarer
Postat av: erica

ja, sjut omogna!

italienska gick åt helvete (: bättre lycka på tosdag? HAHA!

2009-09-15 @ 14:57:16
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0