alla gillar onsdagar

hej bloggen, haha..

försov mig i morse, blev stressigt där va. bysjön idag i skolan, booooring med teroi i tre timmar, men jag tog mig igenom det! köpt skor till herren i underberg, så imorgon blir fossingarna fina och det är full fart igen! Playyan ligger på blocket å åker troligen redan imorgon. Han kommer få det super tror jag :) annars så går väl italienska sisådär, lite sitter men har kommit på många bra fusksätt, något måste funka. annars är jag rätt så uttråkad, känner mig jätte pigg men är nog egentligen skit trött, så ska plugga lite, massa å sova.

godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: erica

alltså. josephine, jag är besviken! playboi ska bo hos dig ju (((:

2009-09-17 @ 08:05:39
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0