alla älskar helg

Hej, igår blev det lugnt!
en jätte kort skoldag, sen blev det en långtur åt helvete i skogen med kajsa och sara, det var riktigt roligt. när jag kom hem satt det en labradorvalp här på trappan, vid namn kingen. känns som om att han är vår nu :) skit söt! han har hur mycket energi som helt, han kör slut på de andra två och fortsätter röja själv. en riktig sköning! blev idol på kvällen och fan vad jag älskar det, finns så mycket puckon därute och juryn är störtt skön.

idag blev det jobb, slö var jag, riktigt slö men klarade det fint. har ridit nu också på en liten halvlängre tur med lugnt med sara och kajsa. nyduschad sitter jag här och känner hur det börjar lukta gott här och det kurrar lite i magen! kajsa kommer hit sen så blir det förmodligen hallonpaj och vaniljsås med film. nu ska jag fixa naglar!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0