valpar har inget förstånd alls!

kingen är så jävla korkad.

jag är lite irriterad, igen. Ja men faktiskt så åkte jag väl ner med bussen, skulle byta på jax till majsbussen. Då får jag veta att idrotten idag är inställd, typ den enda riktigt lektionen jag skulle ha idag också. RÖV. Så jag stod där ute i bara t-shirt och skinnjacka, nyvaken på jax med 40 somalieungar som gapade, skrek och slogs. tog bussen 20 minuter senare hem igen. Lär duscha, och tänker fan inte gå tillbaka till skolan idag heller. & tänker vänta på erica, hon kände visst inte heller för skola. men lär plugga lite iaf så får göra det då. nu skag jag dusha!

Kommentarer
Postat av: j

hahahhaha somalieungar

2009-10-13 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0