tror ni jag orkar?

hejsan, jag har inte ens pluggat på naturkunskapen än, orkar inte. helt slut och ont i huvudet och kan inte koncentrera mig på frågorna. hinner antagligen inte göra provet imorgon iallafall eftersom jag ska till falun, vet inte exakt tid med det är på tidiga eftermiddagen eller något. Jaja vi får se! Red min bajs idag, han var pigg och jobbig. Dom säger att hästarna blir lite piggare efter rakning, undra om det var därför eller om han bara kände för att dampa. Åkte iväg til aubiose och köpte ett ländtäcke till han, lite snyggare än det jag hade. så nu blir han fin och varm om rumpan under kalla vinterghalvåret utan päls. nej ska nog lägga mig i sängen snart. börjar allt för tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: ida

puss min puss, jag saknar dig!

2009-10-19 @ 22:18:03
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0