storm på ingång?

ja det ryktas så, låter faktiskt inge vidare. Blir säkert ingen tävling imorgon, synd men lika bra om vädret tänker skita sig iallafall så. och förhoppningsvis får hästarna gå in å mysa under natten, vet någon som kommer gilla! annars så har det varit en kort skoldag, som vanligt på fredagar. käkade med brudsen, gjorde lite ärenden och tog mig sedan en tur på min bästa med min bästa. vi var sugna på långtur, men ska det tävlas imorgon är det dumt. sen tog vi oss en barbacka tur på våra gamla odjur. nyligen sett idol, någon annan än jon kunde fått åka faktiskt. men annars så, snorar jag och hostar. så blir te och sova snart skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0