sega söndag, men bästa söndagen på länge

det är ganska dött, överallt. folk håller sig inne och myser när det är så här tråkigt väder, och det är ganska dött här i mitt hus. legat i sängen hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. har inte riktigt orkat tagit mig i kragen å åka till stallet, får börja skritta dramboi nu, så ska upp på hästryggen trotts vädret. men jag har någon period där jag tycker jätte mycket om att vara i stallet, är gärna där fler timmar än vad som behövs. där kan man slappna av och det är bara folk man trivs med där, jätte skönt. och sara kommer hem imorgon på tisdag, så det blir ännu busigare i stallet då :)

hjälpte till på 50års kalas igår, kajsa far hade fyllt så var partaj i lindans bystuga, vi plockade disk och fixade. fick en 500 lapp var iaf, så var värt. och det var ganska trevligt där faktiskt. kom hem väldigt sent och är jätte trött nu! men nu ska jag åka till min päääärla.


Kommentarer
Postat av: sara

Min lilla Josse :) Jag har så saknat dig med :) Sara is back in action now ;)

2009-10-28 @ 11:33:35
URL: http://miiisssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0