raggsockar på!

det är ganska depp här i huset just nu, udo är inte som han ska. det verkar som om han har ont i ryggen eller bäcken. han vill inte gå och ligger mest på sidan på golvet stackarn. blir ringa veterinären imorgon om han inte blivit bättre. annars så gick träningen ganska bra,  knät å vänster ben är helt slut. krävande men det blev bra iallafall. påvägen hem från banan haltade dram, jag såg direkt det värsta och fick en klump i magen, efter många om, känningar å men så var det bara sadelns fel, pust ! skulle pluggat, men har klämt på udo för att försöka hitta något fel men hitta inte på något och nu så vill sängen att jag kommer å myser lite. tror jag låter raggisarna vara på inatt, mmmmojsigt.

Kommentarer
Postat av: ida

vem är det som sitter på min pung ?

2009-10-02 @ 17:17:17
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0