lite små trött sådär på kvällskvisten..

hallå, kvällen tillbringades i gylle hos gezeliusarna. idol tittande, känns som att det inte är jätte långt kvar tills jag, kajsa&sara ska åka till finalen. det blir roligt, vi hoppas på bra finalister också.. somnade som vanligt på eftermiddagen innan jag åkte till stallet, börjar bli en vana där att jag ska lägga mig och titta på tv men somnar i några timmar. men nu är det ju lov så det är bara sovasovasova nu alltså. åkte ner till min skrutt iaf och pysslade med honom, han är go och han är rolig som verkligen älskar sin box. han tycker mer om sin box än sina häst kompisar, sköning.

nej jag tror jag ska lägga mig snart, får sova ut imorgon, behövs.. :) ska även ta och rida billy och försöka hinna till kupolen en sväng! ska hjälpa till på 50 års kalas imorgon. lite tråkigt att jag missar teatern bara, hade varit skojsigt.

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0