kungen talar ut

hej, jag är på glatt humör. men det är nog för att jag är trött men har blivit pigg av två glas cola och jag är flumigaste i världen och sandy påminner mig alltför mycket om en ganska pinsam film med ett antal psykopater utklädda och försöker göra en dans. där jag vet att en djävul är ganska efterbliven och en taktkänsla som är katastrofal! roligt roligt.

jag ser fram emot att åka till globen med kajsa och sara, sara är en sköning som garanterat kommer att åka med, hon vägrar att backa ur! bra det, för vi vill faktiskt ha med henne. :) det ska bli mycket kul & vi sover antagligen kvar i stockholm också.

imorgon ska jag nog rida på zaminafina och köpa en vattenkokare, skaffa lite muggar å oboy till stallet,mmmmm! det blir mys i vinter.. en sak till, louise. puss :*
saaaknar mina homies, ni vet vilka ni är smulor..

Kommentarer
Postat av: S

haha du är ju skönast

2009-10-29 @ 17:02:21
Postat av: Louise

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :D:D

2009-10-29 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0