irritation

exakt.

kom hem för en halvtimme sen, har hunnit torkat upp sju, ja ni hörde det, sjuuuuu kisspölar. en fet jävla bajs hög och moppat golvet. jag tycker inte alls om monstren, och svartingen är värst. nej nu har jag nyss slängt ut dom på gården och där kan dom få vara tycker jag..

jag är mindre sugen på att åka till stallet å ta reda på ännu mer skit och piss som den stora kläckt ur sig under natten. han fick ju massage och akupunktur igår, stackars.. massören såg i ögonen att han inte mått bra tidigare! pluppen. annars så tyckte hon att han var fin och snäll, så nu ska han stå i tre dagar alltså och sen skrittas en vecka.

annars äre väl lugnt, får höstlov imorgon. kika kika kika erica kommer nog hit och pluggar å nattar här. ska göra prov imorgon, kul. nej nu ska jag ha lite tid för mig själv med pucko, fluff och tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0