halsssssmärta

Hejsan hoppsan! kom nyligen hem från skolan, slutade sent idag. Har varit en lång men inte allt för jobbig dag. solen lyser ute och på idrotten golfade vi, tror inte riktigt att det var min grej men nu har man provat på det också. just nu dricker jag te för att slippa bli sjuk! försöker även plugga lite, känns som att det är extrtemt mycket att göra, lär börja om jag ska få något klart.

ikväll blir det att tränadressyr för eva-maria, kan verkligen behövas inför helgen. det går som det går :)

kingen är gulligaste i världens, jävla knäpp hund. men jag gillar!
länge sen ni fick bilder, så bjuder på det idag.


en blondare adolf med nya skor o skjorta!


kan du hoppa dramboi?
ja visst kan jag de. sötis :)

Kommentarer
Postat av: ida

fina bilder! :)

lycka till med pluggandet, hihi!

2009-10-01 @ 16:31:30
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: J

höhö har också köpt såna converse;)

2009-10-01 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0