fucking rain.

igår var jag åkte min vän med vår dressyrtränare till vansbro och hjälpte henne lite smått på en tävling. Intressant. hon är riktigt intressant, man trodde inte hon var så stor som hon var. Vi kan alltså inte hittta något mer utbildad tränare att träna för. känns bra!
Kom hem ganska sent på eftermiddagen, så for till stallet och gav hästen lite avmaskningsmedel. sen chillade jag och kajsa bara framför fotboll, sämsta sverige måste jag säga..

gick upp i tid, jajemen det gjorde jag! släppte ut hästar och fixade boxen, sen åkte jag hem och sov och vaknade ungeför för 20 minuter sen. det regnar.. och vi ska hoppträna idag, UTE! fan vad opepp jag är, hoppas dom kan flytta in den i ridhuset. ont i huvudet har jag också. smider för mycket planer kanske, men skulle vara jätte roligt om det blev som jag ville..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tränare?

2009-10-11 @ 13:08:04
Postat av: j kungen

eva-maria.

sluta vara anonym jess ;)

2009-10-11 @ 13:12:25
Postat av: ida

vilka minnen bilden ger!

2009-10-11 @ 14:35:51
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: ida

vilka minnen bilden ger!

2009-10-11 @ 14:36:05
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag vill vara anonym haha

2009-10-13 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0