Fri så det känns i hela kroppen!

ett gäspande hej bidrar jag med.
jag är trött, jag och erica har myst lite hela dagen. tog mig till pållen på kvällen och tog mig en barbacka tur i mörkret med tanterna. snorar lite pga av höt och känner mig.. tom, typ ja ganska tom och besviken, kan man säga besviken? ja det kan jag nog. har inte riktigt hajat det där med fanatiker heller, skulle varit bra att kunna tills svenska lektionen med andreas imorgon, men han påstår iallafall att jag är en som skulle kunna bota en fanatiker, och det håller moa med om. för att jag ställer konstiga frågor. ää jag fattar inte riktigt men andreas behöver ju inte veta att jag inte läst boken.. ;) nej nu ska jag ta min hästtidning och hänt extra och läsa några rader.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0