fredags...?

Jajemen! på bra humör är jag också:) sov med min, ja ni hörde MIN mysis inatt. det var fint <3 ledig idag så har bara chillat i säng och i stall, louise fick raka dramboi, inget blev som tänkt och det blev nästan en helrakning ändå. men det blir nog bra! sarasöten hade gjort en skattjakt till mig och kajsa när vi kom till stallet, även mockat våra boxar. hon är go hon :)

bara 7 fredagsfinaler ifrån stora finalen i globen, blev lite ändrade planer där å. det blir jag,sara och kajsa som åker, det blir kul! yesyes, jobb imorgon så lär krypa ner faktiskt. puss


dramboi för två? år sedan hos tina, looka manen jao!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

jäkla varmblod;) haha

2009-10-17 @ 20:39:31
URL: http://johannasod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0