bara 1 år kvar !

hej allesammans. igår vare ju min födelsedag och den blev väldigt bra må jag säga. jag har kommit fram till att jag gillar min klass väldigt mycket, så mycket fina människor. puss på det! på kvällen efter jag varit och fixat stallet så begav jag mig hemåt med en kajsa och fick lite presenter. yes säger jag bara! en boxar med massa kanaler på rummet. mmmm!! pengar, kläder, klocka å lite smått. även fia med hutt, så nu jessica&co ska det spelas på nästa ferre :) sitter just nu här och har lite smått ont, kniper i magen som fan. halsbränna skulle mamma gissa på. ska bädda eftersom någon mupp har varit å stökat i min säng ;) och så ska jag se på tv. sen bege mig till dalvik och köpa spån och mat till bubben.

puss

Kommentarer
Postat av: J

Kuuul!:D

2009-10-07 @ 19:01:41
Postat av: J kungen

Jaa, men dock vet vi ju att jag redan vinner de där :)

2009-10-07 @ 19:02:45
Postat av: J

Haha kanske de, inte fan gör då malin det iaf;) om du hört från helgen...

2009-10-07 @ 20:46:56
Postat av: J kungen

haha nej det har jag inte hört tror jag :o vi får ta det sen ;)

2009-10-07 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0