:o

blev inget mer skrivande här igår för min del, var ganska depp och hade inte någon lust. Dramboi var iallafall inte lika halt igår som han var dagen innan så det är väl bra. jag ringde till åslund imorse för att boka in en tid för dramboi att kollas, men han var ledig tills på måndag. så ska ringa ATG imorgon bitti och höra lite vad och hur dom tycker jag ska göra..

hemma idag, har en fruktansvärd huvudvärk, jag tror jag funderar lite för mycket, det mesta känns jobbigt nu. att den där jävla olyckan skulle göra dramboi dålig, fotbollen&knät, skolan. jag orkar inte.. Jag kunde inte sova igår jag hade ont i både mage och huvud, hoppas inte det är sjuka påväg. hampus har ju ändå varit magsjuk, men jag har inte varit i hans närhet så det hoppas jag att jag slipper åka på.

elin har på något sätt fått mig att sitta här i några timmar snart och plugga med det som jag ligger efter med, ganska bra jobbat av både henne och mig får jag säga. snart klar och då ska jag åka ner och mysa med skrutten å ta in alla andra skruttar. 

en sak till, har ni inte provat värma en chokladboll i micron innan ni äter den, så DO IT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är!!! :)

2009-11-24 @ 18:50:00
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0