men ja


godmorgon folket. förlåt tog mig lite sovmorgon, men kunde inte sova inatt och har svårt att sova till längre än sex på morgonen, men tvingade mig att sova till halv nio. känner mig lite hängig, trött, ont i huvudet och allmänt opepp.. skulle vara skönt med en ridtur idag, men dramboi ska tränas av johanna så hästledig. kanske ska man rida louises kamel. men först måste jag klara av en skoldag! börjar med idrott, medan alla andra spelar boll lekar får jag vara i gymmet, det finns inget tråkigare och det får mitt humör att försvinna helt. nu måste jag gå till bussen, det är långt att gå och den går om fem minuter. men jag hinner, det vet jag

Kommentarer
Postat av: Elin

fin <3

2009-11-02 @ 11:37:39
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: k KUNGEN

hihi =)

2009-11-02 @ 12:39:03
Postat av: ida

varför svarar du inte på mina sms din lök? :(

2009-11-02 @ 17:29:25
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0