lördags mys

hejsan hoppsan.. jag och kajsa ligger i varsin soffa och tittar på tomten är far till alla barnen, ganska sjuk, men rolig. selma ligger och värmer mina fötter och hampus kajsas. vi eldar så det låter som att det åskar, och brandlarmet har vi lyckats dragit igång en gång. det regnar ute, så när pausen kommer så blir det att ta in alla hästarna, förhoppningsvis är dom inte alltför blöta!

det skulle ha varit nice att ha trekant inatt med, ida dissade oss inatt och vi försöker hitta en tredje inatt med, kaja vågar inte sova ensam med bara mig, hon tycker det är läskigt, flicka lilla..

upd, japp det regnade ute och hästarna var härligt blöta, i lera. och ville,mellis och farga visade att dom tre fick plats i en box. mongo hästarna som inte vet vart dom bor. men nu står alla i sina boxar med sina torra natt täcken och mumsar. kajsa gav mig precis förslaget att vi ska åka hem å sova inatt, det kan hon fetglömma. chicken kajsa..

puss


Kommentarer
Postat av: ida

kajsa, kajsa, kajsa. vad ska det bli av den flickan?

2009-11-29 @ 21:21:25
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon kommer nog bli kung..

2009-11-30 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0