kingen är den drygaste i hela universum.

Hej, dramboi var bättre idag :) jag blev glad, jätte glad. jag myste i boxen med honom och lite varm oboy.. mm! föreläsning i skolan idag om sex, bra rolig faktiskt. synd erica att du missa. sen har jag ju bara varit i stallet så, och stått ut med en rejäl mensvärk, man annars är lugnt. blev lite jobbigt sådär på kvällskvisten bara, det är en sån stor grej, som jag inte tänker göra större eller utsätta mig för. det blir nog bra, huvudsaken är att min prins fortsätter och hålla sig på bättringsvägen!

bigbrother next

Kommentarer
Postat av: erica

haha jaa, ville se ju! :)

2009-11-25 @ 22:50:39
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0