kärleken mellan människa & djur

idag känns det lite bättre, vaknade av ett sms från marie imorse där det stod att jag inte behövde oroa mig, han verkade vara normal och inte någon svullnad eller så. så det kändes jätte skönt. kikade mig i spegeln innan jag gick till bussen, svullo nyllet iaf. jag ska åka ner till vännen snart, och känns på honom så får vi se om han får skor idag. beroende på hur stel och öm han är, det märker vi. skrutten..

nyss varit ute och jagat hundar i 1,5 timme, det var mindre roligt. men nu är dom hemma iaf, och ingen blev överkörd. pjuh, vad väl bara det som saknades nu!  hade tänkt att jag skulle träna fys ikväll, men jag ska vara med dramboi, pyssla och mysa med honom. så det får inte bli någon fys för mig..

:*

Kommentarer
Postat av: Elin

bra val, hellre häst än fys! :) hehe fy vad jobbigt med såndär styrketräning..

2009-11-19 @ 14:36:11
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0