jaha..

godmorgon. jag klev upp tidigt och släppte ut hästarna i underberg, sen kom jag tillbaka hit. uppe låg kajsa och sov, så tog ut alla sex hästarna här, bytte täcken och gav dom hö. sen fick jag äntligen gå upp och lägga mig igen i varma sängen. somnade någon timme med hampus i famnen. :) och en katt har jag haft vid fötterna hela natten,gos djuren.

jag kom precis in, är ganska ensam.. kajsa åkte hem för hon ska på träning och kvar sitter jag, dock har jag ju hampus som ligger i soffan bredvid mig och selma i soffan mitt emot. vi har mockat hagen och alla boxar. nu sitter jag och väntar på att hovslagaren ska komma, men han kommer inte förän om en timme! så funderar på om jag ska ut och rida lite på farga eller om jag ska sitta kvar här å kika på tv.. jag är hungrig också, fast vi åt gröt för någon timme sen. mobilen är inte påfylld heller och verkar inte vilja bli så ni vet!

pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0