hoppa? nej tack

kul att dramboi inte är långt ifrån blocket. han ville inte alls hoppa idag. osis för mig..

kanske ska sattsa på lite mer dressyr, det är vi nog kanske bättre på. blir dressyrträning för evam på onsdag iaf, längtar nästan. ska bli roligt! annars så är höstlovet fett slut och jag är fett slut. kunde inte somnade igår så blev väldigt väldigt få timmars sömn inatt & en tidig morgon.. blir tidiga mornar nu igen när skola väntar. kul! nej jag tror jag ska ta mig i kragen och slänga mig i duschen. Känns som att jag man ska lägga sig snart å ladda inför veckan. mycket jag ser framemot faktiskt! rida riktigt på fettot hela veckan, massage, träning och avslutning (för mig) med laget på fredag.

duschen ropar. puss

Kommentarer
Postat av: ida

jag gillar franco fast han inte hoppar (':

2009-11-02 @ 17:28:20
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0