happiness

oaktiv.com...

fredagkväll så var det avslutning/upptakt det var trevligt och kändes bra. mycket skratt å falsk sång! sov hos mysen på natta och kom hem tidigt igår förmiddag.

igår tog jag mig ut på hästen, sen hade jag inga planer alls för kvällen, men blev att jag,jess,jeff å blondie tog oss till sandy för att chilla lite. till slut hamnade vi här, eftersom att vi inte kommer in på kroken än! det spelades öl spel, fia med hutt och kjellegubben bjussa på en hel del torgnys, blev ganska draget men det var en riktigt rolig kväll ! :*

idag har jag ridit och bara tagit det lugnt, dvs ätit thai mat och kikat på film. =) nu väntar duschen




måste hjälpa kjell att röja undan innan chefen är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: J

hihi♥

2009-11-08 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0