fredagsmys

tjena, kan väl skriva ett litet inlägg när jag ändå väntar på bussen. Sitter ensam i julias apartment, hon är på praktik. har väl sovit här hela veckan skulle man kunna påstå, det har varit mys & fan vad bra vi är på att laga mat! idag var man ledig från skolan, om man var klar. tror ni jag och erica var klar eller? Nix vi har inte ens börjat.. illa

men det var skönare att sova lite, dock har jag huvudvärk men det gör inget. idag ska jag & kajsa åka iväg och träna lite för evam. det blir roligt, ser ut som att jag kommer iväg på tina träning på söndag också, gilla! imorgonbitti ska jag jobba, mindre pepp men det blir finfint.. träna fotboll ska jag göra imorgon också! jag lär ju passa på innan operationen, för sen får jag verkligen inte spela fotboll. ska ta vara på dessa träningar nu och bara ha kul. nej nu ska jag sätta på mig mina fina converse och vandra till bussen.

:*
vi människor är ganska konstiga djur.

Kommentarer
Postat av: City

Godmorgon vännen =)

2009-11-14 @ 06:41:22
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0