dramboi dramboi dramboi <3

tigern, huggormen.. japp det kallade tina honom idag på hoppträningen. han var riktigt fin idag, jätte framåt och drog mot alla hinder han såg. och hoppade jätte bra, det var skit roligt verkligen, snuffen ! <3 annars så har jag haft en hemsk natt, panik, ångest,stress och vaknat svettig. min drömmar var konstiga, men "baserade" på hur jag känner nu.. ganska jobbigt och jag hoppas att denna natt blir lugnare. behöver sömn nu. har inte sovit över tio timmar i helgen ens. ganska trött nu! ska hoppa in i duschen å titta på patrik 1.5 sen.


Kommentarer
Postat av: Elin

usch.. :/ hoppas du sover bättre inatt. <3

2009-11-16 @ 14:03:23
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0