detta fält måste fyllas i

jag är på jätte dåligt humör, jag har en trasig telefon så sluta upp med att försöka skicka sms till den, funk ej. jag har ont i knät, jag hatar att jag måste sluta med något jag älskar, jag hatar att den jag älskar så mycket nästan inte räcker till..min familj är knäpp. fredrik har varit på rymmen idag, det är en sjuk historia och jag tänker inte ta upp den här.

varit med louise och helena till valbo idag, köpte mig en väst att rida i, billig å duglig, vi hämtade en häst å. var en trevlig liten resa. nej jag borde sova, lär väl vakna jätte tidigt imorgon som vanligt. tror jag måste få ur mig lite ilska genom att blöta ner min lilla rosa kudde innan jag somnar. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0