det känns inte riktigt bra nu

nej, det gör tyvärr inte det. jag känner mig konstig..
konstigt ont i magen, vet inte ens om jag kan kalla det ont men det känns konstigt, yr och känner mig svag. jag tror inte jag håller på att bli sjuk heller, kanske är jag mycket trött bara? who knows. inte jag iaf..

jag har iaf varit i skolan idag, jobbigt men sant.
jag har även ridit idag med sara&camilla, trevligt men sant.
jag har även känt att dramboi kändes konstigt, stackars har nog träningsvärk som fan, jobbigt men sant.
jag har bokat in en dressyr/hopp lektion imorgon, behövligt och sant!

jag kom på att cola kanske kan lösa mitt problem, visst brukar det lösa problem erica?

godnatt :*


Kommentarer
Postat av: erica

ja bästa josse! cola är bra :) cola sen går man och lägger sig :)

2009-11-17 @ 22:34:02
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0