bollibollibolli

hejsan, väntar på att få vandra mig hem till tobbe.

har nyligen fått massage, efter som jag är så spänd i ryggen så gjorde det mer ont än vare va skönt, hon tyckte också att jag skulle gå till en kiropraktor, vi får se då. annars har allt varit chill, huvudvärk, men förhoppningsvis ska den försvinna nu när hon fick bort lite spänningar i nacken som kan varit problemet.

det har snöat hela dagen, dock inte kommit så mycket och jag skulle inte tro att det är något som kommer att ligga kvar heller. men hovslagaren är bokad så hästen får sina vinterdojjor. ska lägga mig lite och titta på tv innan jag knallar iväg. ska försöka att inte somna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0