vi går inte

hejhej.
ida åkte hem ganska nyligen och kajsa gick hem igår kväll.
tänkte berätta lite kort om helgen, mitt bloggande har ju inte varit allt för bra.
torsdag så chillade jag&mina vänner först hemma hos jessica. sedan for vi vidare mot torsång där det var roligt i max en timme, lessnade ur som fan. mitt humör var inte på topp. efter några timmar kom jag och kajsa iväg till centrum grillen där vi träffades elin och lite av hennes vänner, var väl inte så mycket roligare där. så ganska tråkig kväll! fredag, upp tidigt och släppte ut hästar. åkte hem och sov lite, sen åkte jag&kajsa till stallet igen och tog en barbacka tur i den underbara värmen. vi red ner till ån och myste lite! sen for jag hem till ida&moa och myste. vi snackade, lira lite fotboll på gatan i mörket :)trevligt, sov kvar där gjorde jag också. upp tidigt på lördag för att åka till insjön med louise. varmt som fan, bränt mig ganska rejält. fan vad kul! gick iaf både bra&dåligt för louisen. sen åkte jag till dramboi och fixade sen till gezeliusarna igen, jag&ida busade lite. tittade lite på robinsson och åkte hem hit.
jaa det var min helg, mycket trevlig faktiskt :)
anmäld till smedjebacken nästa helg :o louise den idioten anmälde mig utan att fråga....
så vi får se hur det blir med den saken, blir trolige hopp träning idag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0