vart ska jag börja??

Hej, känns som om jag har jätte mycket att skriva om, men jag vet inte vart jag ska börja? iallafall så är jag sjukt glad, mitt humör har varit toppen hela helgen, det har verkligen varit en underbar helg :) igår kväll for jag och mina vänner till falun, var helt okej. solade imorse, skönt och jävligt varmt. Lämnade hem lilla hampus och for på ärenden med ida, mycket trevligt. var förbi stallet en sväng och myste lite med hästarna också. träffade elin på kvällen, saknat! nu sitter jag här och tar emot lite modell bilder på vackra sis. inte ett dugg trött och ingen skola imorgon tydligen, sola lär jag göra då! nej på riktigt bra humör också.gillagillagillagillaaaaaaaa!




fialutta!

Kommentarer
Postat av: ida

du ska inte sola imorgon sopa!?

2009-06-01 @ 16:26:15
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0