tuff tuff

hallå
rätt seg och trött idag, hade svårighetsproblem att somna igår, då det brände satan på ryggen och rumpan. tog mig upp och kollade, yes yes.. bränt mig såklart. 40 minuters stek var alldeles för länge. smetade på lite after sun och det gav resultat och nästa gång jag öppnade ögonen var det morgon, måndag morgon. då är man fan som tröttast! tänkte ta mig sovmorgon, men tog mig upp och ut nyvaken till bussen. bränner även just nu en hel del på ryggen. inte bra att bränna sig i ett solaruim tydligen, har cancer risken ökat på mig tro? hope not!
sitter här nu iaf, trodde att jag skulle vara hos tandläkaren för 20 min, nejnej så fel. så ska snart göra mig klar för att åka dit,sen blir det träning ikväll. börjar bli liiiiite pepp på fotboll nu igen, efter förra veckan ville man aldrig mer se en boll. men nu är adolf på g igen :) och snart går hästarna ut på bete. två veckor kanske? sen no more mocka och packa hö på några månader iallafall! wo ooo oa!

försökte förresten ladda upp ett videoklipp på mig&dram från aspeboda, gick inte så bra. så synd, det fick ni visst inte se.. nej ska byta till lite skönare kläder och dra mig mot det hemska! länge sen det blev ett sådant här långt inlägg. hihi

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0