provat ahlgrens husvagnar?

:)
Chill dagen idag! matte nationella, gick faktiskt över förväntan. vi hoppas starkt på ett godkänt nu och får bli massa plugg tills nästa  nationella som är på tisdag. vi slutade efter det så halv elva var skoldagen slut, åkte till thai med mina vänner och käka gott! god mat och trevligt sällskap är aldrig fel. ska plugga lite historia nu, sen ta mig till dramboi. tanken var den att jag skulle rida med ida&elin, men tror inte det blir så. får se om jag hänger med kajsa och sara ut :D skulle vara nice med lite mer sol på himlen. imorgon är det också en chill dag, först bild den minigolf. sen är torsdag förbi också..


Kommentarer
Postat av: ida

ahlgrens husvagnar, SSÅÅÅÅ GOOOÁ! :D

2009-05-13 @ 22:06:59
Postat av: Sara

världens godaste godis, ahlgrens husvagnar & min husvagn kan inte bli bättre :)

2009-05-13 @ 22:35:49
URL: http://sajja.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin bild =)

2009-05-16 @ 16:15:02
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0