P I N K

åh vilken härlig dag.. igen :)
tittade på august rush igår kväll, bra film! fin film om inte annat.. see it! vaknade i bra tid, åkte ner till min vackra, tog mig en ridtur trotts hettan, han gick knappt framåt stackarn, han tyckte nog inte om sin matte imorse, men han kan ju inte bara stå där och bli fetare och fetare. hih, vi gick ner i ån lite också, mys! sen hem duscha lite och fixa. Jag och moster for ner till stan och vidare till kupolen, köpte lite smått och fint, sen åt vi glass på maxim, träffa min andra vackra å! mycket trevligt och gott. sitter här nu och provar det jag köpt, iiiiiii likeeeee! ska måla naglarna nu sen blir det chill så får vi se vad kvällen har att erbjuda :) puss!


rosa tjocktröja, lite längre från cubus :D
bruna shorts från h&m :D
sen en tunika/linne från veromoda :D
även en morsdag present!

Kommentarer
Postat av: hannah

sa ju att filmen var bra :D

2009-06-01 @ 21:24:19
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0