one year

för ett år sen idag 19maj tog jag min sista ridtur på dig och sa farväl föralltid, trodde jag.
för ett år sen idag fanns inget annat i mitt huvud än att du skulle åka och det var sista gången jag skulle få titta rakt in i dina vackra ögon och pussa din mjuka mule. du åkte men kom tillbaka lika fort. och idag, ett år senare. står du nere i underberg och trycker, ägd av mig. det kunde fan inte bli bättre, du är bland det bästa som hänt, och jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag har dig min knäppgök. :) kärlek till min dramboi, min vackra dramboi.


bild från min "sista" ridtur på vackra

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sjukt mysig bild, och vilken tur du hade, varför kom han tillbaka? =D



Samma sak hände mig, ett kallblod jag rider åkte iväg men kom tillbaka ett år senare, och jag är så glad för det, nu är jag fodervärd åt henne =D

2009-05-20 @ 14:30:48
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Åh verkligen jättekul, ni verkar passa jättebra ihop! :D

2009-05-20 @ 20:47:57
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0