nollnollpunktfyrtiosex

hejsan.
började denna lördag med jobb, timmarna gick fort på jobbet, väldigt fort. riktigt skönt. jag och kajsa åkte och käkade lite när jag slutade, bjöd damen på mat. sen skulle man till stallet och fixa, snart går dom på bete. gillar! men dock äre ju inte så jobbigt i stallet nu, mocka, packa lite kvällshö och byta vatten, går väldigt fort. och dramboi är mycket lätt mockad just nu. blev ingen ridning eftersom skorna spruckit, hovis kommer imorgon, och det blir hoppträning imorgon, mega pepp :) efter stallet sov jag iallafall i två timmar, sjuuukt skönt.  sen upp duscha&käka och for till gezeliusarna. tittade lite på film och chilla. skön kväll! ska väl lägga mig snart, men har ju sovmorgon imorgon så känner att jag vill vara uppe länge bara för att jag vet att jag kan sova, men så kommer det inte bli. tröttis!  och min säng är skönaste, så varför inte tillbringa några fler timmar där? hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0