MeatLoaf

:)

red ju en vända med kajsa&jessica, länge sen man red med jessica. dramboi var rolig och pigg, galoppera så skorna sprack och flög av! inte ordagrant, men en halv sko sprack och trilla av. dumt. så nu har jag fått tag på en hovslagare som skor om fram på söndag förmiddag så jag kan träna på söndag om det nu blir så. så kommer vår hovslagare och fixar bak på torsdag. ;) så det kan bii. nu ska jag iallafall ta mig ner i duschen, sen får vi se vad kvällen har för trevligheter att erbjuda. who know? det återstår att se. blir lugnt iallafall, jobb imorgon 06.00!
och NU har jag kommit på att det är bara två veckor kvar i skolan, två fucking veckor? halllå vad tog allt vägen?! skönt ju.. men fan vad fort det gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0