lyckan finns någonstans lååångt därinne.

hej, jag är glad. glad glad glad ! :)
tog en av varje brud av mina alternativ, haha. nej men red ut med kajsa&ida. roligaste och härligaste ridturen på riktigt länge, även fast dramboi var jätte för pigg. men egentligen är det lite roligt det också. dom roligaste ridturerna jag är ute på är nog faktiskt med dessa två brudar, vi lyckas alltid få till det ju ;* det gillas, ni gillas! nu sitter jag här, och känner faktiskt inte att jag måste lägga mig än, sovmorgon imöra ju. wiiiie. men tror jag ska lägga mig och smsa!
nej, tjong pang inkasst!


Kommentarer
Postat av: ida

våra turer, ojoj säger jag bara! ;)

men vi gillar dem, vi gillar dem mycket!

2009-05-14 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0