lämna mig inte nuuuu

hallå!
vaknade av ett plingande ljud, och inte vilket plingande ljud som helst, dörrklockan. födelesedagsbarnet var i farten och väckte att på kviddas väg 1,  härligt! vi for till stallet och donade och fixa och åkte på träning, våra hästar hade gula ben, jävla maskrosor! träningen gick helt okej, det feting spöregna bara, men det är väl lugnt. märktes att jag&dramboi inte varit med på senaste träningarna, tappat lite, men vi avslutade träningen kalas! så nu är jag pepp till söndag :) slavat lite för kjell han jag göra innan fotbollsträningen också. tränade lite, tröttnat på fotbollen känner jag, men det kommer det också. jag saknar det gamla laget lite faktiskt, men trevligt med nykomlingar också! sitter egentligen här och skriver just nu bara för att jag väntar på att en ungjävel ska bajsa klart, så jag kan få låna dusch lite, har egentligen inte tid att sitta här. det blir att umgås med mina käraste ikväll, får sällis inatt också :) vi borde se skräckfilm!
imorgon åker elin till spanien, vi får önska den bruden trevlig resa och hoppas att hon får det kanon och härligt väder :) aa men fint, nu har jag inte så mycket mer att skriva. en sak, det är fan inte många dagar kvar tills sommarlovet nu egentligen, tiden kommer bara riiiiiinna iväg! förslag på roliga studentpresenter????


jag är inte nöjd bara såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0