jag lär mig på mina misstag

tjena, nyligen drog kajsa&malin hem, dom slagga här inatt:) liiiite trångt med det fick funka, även fast jag var på väg att trilla ur sängen ett antal gånger, men jag lever. igår gick vi på bio iallafall, det blev en impuls grej, men det brukar det bli när vi tre går på bio men det blir alltid lika trevligt. vi åkte ner och hade ingen aning om vad det gick för filmer, vi ville se på änglar och demoner, men dock fullt. så vi tog bara någon, state of play hette den. det värsta var ju att den var faktiskt bra! sen for vi hem hit, snackade lite skit och satte på en skräckis, en otäck jävel med en massa jävla vampyrer, blodig käft och skrek högt och illa. man blir fan att må dåligt av sånna filmer, usch! inte riktigt min grej de där. idag blir det att rida med jessica&kajsa den kan bli väldigt trevligt ! tänkte att jag skulle skriva min bokredovisning nu iallafall och kanske läsa lite historia coch plocka undan lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0