I can only smile

chiiill skoldag vill jag lova, två lektioner!
slutade tio, for till kupolen och kika, löning idag ju :) provade lite allt möjligt, cyklade hem. har kommit på varför jag inte gillar att cykla, dom där jävla backarna hem! dom är fan inte roliga när man har moppe kondis ;)  men lite mystigt att cykla å, så länge man inte cyklar uppför så funkar det utmärkt. hihi! tog mopeden ner igen och träffade erica, vi shoppade lite. sen for jag hem och sola, riktigt skönt ute. och nu kom jag nyligen hem från en varm men  roligt fotbollsträning. funderar på att slänga mig i solariumet direkt, men dock saltig på kroppen.. undra om jag bränner mig som fan eller om det går bra? det är frågan..

Kommentarer
Postat av: kajsa

har du redan kommit på det? :o

2009-05-25 @ 20:00:28
Postat av: Anonym

nej.. men idag blev jag påmind vilket helvete det är ;)

2009-05-25 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0