history

tjohej
pluggar massa just nu, dum som man är så är jag alltid ute sista dagen, sista fucking dagen! prov på kalla kriget och skit, mindre roligt och inget som vill sätta sig i hjärnan heller. det får gå som det går helt enkelt. jag har haft bättre saker för mig än att plugga. efter skolan idag så åkte jag ner till stallet och fixade klart allt, myste lite med dram i gräset också. sen åkte jag på träning, nya dojjorna behövas töjjas lite ;) sen ner till stallet igen och tränade för evam. gick ganska bra, hon tyckte att han ser mycket trevligare ut i ridningen, inte alls lika nonchalant som han kunde få för sig att vara tidigare, och hon tyckte han var jätte fin i kroppen också. sånt blir man glad av att höra, spec när dram inte är lätt att hålla tydligen. men har funkat super! mer dressyr borde jag rida, för tränare. ska höra runt lite nästa vecka.
nervositeten stiger, men fan. jag är laddad, det går som det går :)
match imorgon, viktigt match, icke laddad. pissa på fotbollen just nu. men blir nog bra snart igen!
ska plugga vidare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0