vet ni vad, jag har den bästaste bästa vännen :)

dumt att dricka lite cola, tror ni jag kan sova ällä??

kajsa&jag badar i natten, midsommar -06

min bästa vän fyller år idag, grattis säger vi till henne  :*
vänner kommer och går, även bästa vänner, vänner sviker och man ska inte ta alla förgivet, de som är självklara att du har nu kanske du inte har imorgon, men denna värdefulla flicka sviker inte, hon finns alltid där. hur jävlig jag än är så står hon kvar, hur elak, korkad, trög jag än är så orkar hon. jag bryr mig om många, men denna har det lilla exta, nej kajsa.fan vad jag tycker om dig! hon får veta allt, hon vet allt. det är skönt, vi bråkar sällan, jag skulle inte orka bråka med henne ens, allt skulle gå under. jag säger bara en sak, tack för att du finns stumpan, finns hos mig. du har en stor och betydelsefull plats i mitt hjärta vännen! jag älskar dig

folket festar loss nu, orkade inte hagafest jag.
blev chill hemma, for ut en sväng. kom ganska nyligen från kajsa, vi har snackat lite strunt på hennes trapp. 
i like, nu ska jag försöka sova igen för tredje gången. natti!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst!! :)

2009-05-21 @ 07:13:39
Postat av: kajsa

2009-05-21 @ 07:16:21
Postat av: J

Men gud vad gulligt!:D

2009-05-21 @ 08:53:49
Postat av: Anonym

grattis till henne :D

2009-05-21 @ 10:25:26
Postat av: ida

grattis till pluppen! (:

2009-05-21 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0