fan vad dålig jag är.

hoj.
skrev ett långt inlägg, klantade och det försvann. jag börjar om på nytt nu.

idag har det varit en till chill dag i skolan, bild&kupolen fick det bli. kupolen med mina sötnosar ;* nu sitter jag här, lagomt kall och ska snart fara till stallet och sila bajs, ridningen blir ikväll. dressyra lite för evam! det blir nice :)
innan det blir det fotbollsträning, riktigt pepp och hoppas jag får spela match imorgon mot korsnäs! och mina nya dojjor som jag hämtade idag ska provas, kanske ska dom få ta mina älskade nikes plats på mina fötter? haha vem vet?  :D  nej, jag är på väldigt bra humör, orkar inte tänka och bry mig mer än nödvändigt faktiskt, skönt!
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0