:')

tjena, somnade när jag kom hem från stallet och sov till tolv :)
riktigt skönt, sen for jag&kajsa ner till kupolen på nya mopeden, gillar. men ofta mamma kommer åka på den ;) så skulle vi åka lite längre, för att bara åka runt och chilla, när vi kommit åt helvete, förbi torsång&milsbo, mellan stora skedvi och gustafs.. så får vi fucking bensin stopp, så får rulla mopeden 3km och invänta mamma som kom med bensin, haha ojoj säger jag bara, vi lyckas alltid jag och kajsa..

sen blev det åka ner till stallet, fara ut på långtur barbacka med ida :) vi red till rättpris och köpte glass&mums mums, så  hade vi lite picknick. hihi! sen for vi vidare till forsbacka och gick i vattnet med hästarna, dramboi gillade det iallafall. busade runt lite där och sen hemmåt igen, hem till ida. parkerade dram&neisti i hagen hos ida. doom gick jätte bra ihop, våra prinsar :) sen busade vi lite på ridbanan. :*
nu sitter jag här, nyduschad och ska plugga lite tänkte jag.
puss



picnick :)

mums!

mys i vattnet på vackraste!!


ida&neisti :)

dom gillade varandra. såklart!

bus!



hih, underbaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!


Kommentarer
Postat av: ida

den här dagen alltså! <3

2009-05-17 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0