"du är så fin, jag blir kär på dig"

åh vilken härlig dag..
p&l biljetter inskaffade, yes! lång, skönt promenad hem från domnarvet också, glass och mys! solade lite och grejja hemma, dock fått soleksem, ja soleksem, ni hör hur roligt det låter va?? så kanske borde undvika solen imorgon, men färg, japp det har jag fått! :) for till min andra familj,och gud vad jag tycker om dom! jag har så underbara halvsyskon, nej fan puss på er. saknat detta! och jag vann båda gångerna på krocket, inte lätt inte :) hih! sitter här nu, med världens goaste i min säng, och ja han har hittat sin favorit gris här. den som låter så jävligt, elin.. du vet den grisen, haha fyfan! men han är söt :* har nyligen ätit lite thai och varit på promenad, moster är här och hälsar på i helgen också, alltid trevligt! och elin kommer hem inatt, också trevligt ju ! :D nej funderar på att bara vara hemma och chilla nu. skönt de med faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0