tisdagar i mitt hjärta ! <3

hej alla mina fans! nej, jag skoja bara.
hej alla nyfikna jävlar!

En väldigt bra dag idag, för det första är det ju tisdag! Inställd svenska imorse, och simning på idrotten, kände inte riktigt för att simma så tog en ännu längre sovmorgon. Kvar på schemat stod bara geografi, soft lektion. grupparbete som vanligt. sen tog jag med mig elin hem och myste lite och hon fick låna lite sol här hemma . :) sen blev det fysträning, riktigt drygt men vilken känsla efter alltså. muskler får man ju iallafall! Och knäskyddet verkade sitta på plats. wiii !

nu ska jag käka lite, och titta på den rätta för rosing, tror jag det heter. Lite roligt faktiskt, haha.
underbar dag iallafall, var häst ledig också. :)

dagens hiss: sovmorgon&elin :)
dagens diss: finns ingen än så länge :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0