som vanligt, är jag sur.

men faktiskt ovanligt sur. träningen gick skit, pga av mig. Trilla av gjorde jag också.
resan hem var ännu värre och värst var när vi lasta ur hästarna.. Dramboi är äcklig och flyttar på mellanväggen och mattan under. så sune får stå jätte trångt och trampa sig själv på benet och ja fick sår såklart. så blir inge mer dramboi&sune i den transporten iaf. och ja, som det ser ut nu så kan jag och dramboi inte heller fortsätta träna, och vi kommer inte heller ut på tävlingar. Jag borde inte vara förvånad heller, jag med min jävla otur. varför skulle jag ha flyt någongång?

självklart är inte maten klar som lovat när jag kommer hem, blev faktiskt inte förvånad här heller, inte en ändå tid kan passas i denna familj. jag har fått huvudvärk.. antagligen av den anledningen att jag sovit för lite som vanligt och ja, att det kokar i huvudet nu. borde städa rummet, och nästan det värsta av allt är.. att skolan börjar imorgon, det är de värsta jag vet! Jag vill verkligen inte, hellre maxi. lätt. nej kanske skulle kika på blocket en sväng innan jag duschar. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0