Män som hatar kvinnor..

Gårdagen började redan klockan 05.00 då väckarklockan ringde. jobbade till 12.00, nej drog över lite ;) Sen blev det att åka till stallet, planen var att ta en lugn, mysig barbacka tur. nejnej, han lossar alldeles för mycket päls, skulle klia lagomt. Så blev att rensa lite päls på honom, inte lika stor och fluffig som innan, sen tog jag sadeln och red ut lite längre än tänkt, och inte alls i bara skritt. men det var mysigt, han var så pigg :) hoppas det sitter i lite idag! Kan behövas.

Sen blev det bio med kajsa&ida, vi tittade på män som hatar kvinnor, lite hemsk.. ni vet en sånhär klump i magen hela filmen! Men den var bra. Hem hit, kajsa sov här, natt mat sen slocknade vi.

Idag ringde klockan 08.00. Romme Alpin väntade in coolingarna. Sjuuuuukt trött. hade behövt sova men det var roligt, förutom att jag råkade köra in i ett träd och gjorde illa tummen, lätt stukning/vrickning. Kul nu när man ska på hoppträning.. inte så pepp, men men!
imorgon blir det skola, ååååh jag hatar. Dags att börja räkna matten, prov inom kort.
Nej nu ska jag byta lite kläder och städa här. bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0